"Får jag ta på dina bröst Veronica?"

Som rubriken lyder ville någon ta mig på brösten idag. Nej, det var inte min söta pojkvän, utan en flicka ( jag nämner inget namn). Flickan går i min klass. När vi bytte om till träningen frågade hon om hon fick ta på mina bröst. Det fick hon INTE!
Träningen idag var superkul. Vi hade boxning. Oh va kul det var. Hade dock sträckt mig lite i nacken, så var rätt stel, men det gick bra i alla fall. Jobbade tillsammans med Sandra idag igen:) Det gick riktigt bra, och det var kul. SEn när vi skulle slå(!) på varandra, alltså mot kroppen, jobbade jag med Fredrik. Fick in en del bra smällar. Men det fick tyvärr Fredrik också.
Nej, sen efter träningen blev jag trött, så jag fick rida på Linus rygg de 20 meterna till omklädningsrummet :) Hihi.
Ja, dagen har varit mycket bra. Medicinen va dock tråkig för att Tord är så FRUKTANSVÄRT seg.
Har mest varit med Linus och Sandra idag. Nu börjar vi bli en riktig klass. Det är superskönt.

Nu ska jag sitta här och äta lite. Sen ska jag hänga tvätt, och sen ska jag bege mig till min underbara pojkvän. Vi firar nämligen 9 månader just idag!! Grattis på oss<3

Kram.

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA! ofta man frågar nåt sånt efter att ni kännt varandra i 2 veckor?xD Eller bara allmänt hahaxD Grattis till dej o jonny!;D <3

2008-08-29 @ 18:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0