God kväll :)

Hej. Blev inget bloggande igår kväll. Var ju hemma hos min söta pojkän.
Såg nu att någon ville veta vad jag fick i 9 månaders present. Jo, vi hade bestämt att inte göra någon big deal av det. Jonny fick först sitt örngott av mig. ( Det stog Puss o Kram på det) Sen gick han in i sitt rum för att "förbereda" presenten. När jag väl fick komma in, så stannade vi till utanför dörren, för vi skulle öppna den, och då luktade det värmeljus och tändstickor. Udda lukt att komma fran ett rum tyckte jag. Sen när jag öppnade dörren, hade han lagt ut en massa ljus överallt i rummet. Hur fint är inte det? Bara för att vi skulle ha lite mysigt. Oh ni anar inte hur glad jag blev. Okej, vissa kanske inte tycker att det är värsta grejen, men tanken bakom är nog den finaste. Han hade gått och köpt ljus, för att han vet att jag älskar det, och ansträngt sig för att vi ska ha det lite mysigare än vanligt. Det är stort för mig, och jag blev så glad. Sen hade vi det mega mysigt. Och hela rummet luktade ljus, jag jag älskade min present.
Sen fick jag bege mig till kyrkan. Var mycket intressant. Kul att träffa vår nya pedagog. Sen blev det pizza och skitsnack. Lovley!! Och sen på en konstig vänster, blev jag och Elin ledar för konfirmandrar. Kul va?

Nej, nu är det film som gäller. En prinsessas dagbok 2. Heja prinsessor!

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0