Hej!

Kom nyss hem från skolan, så nu sitter jag här, trött och med läxor upp över öronen. Nej, skämt åsido, men jag har två läxor. Skolan idag var rolig. Psykologin var mycket rolig, engelskan var sådär, och träningen var megakul. Visst, akrobatik är inte min grej, men det är alltid värt ett försök. ÄSCH, DET GÅR BÄTTRE NÄSTA GÅNG :)

Idag har min älskade pojkvän tagit bort sin tandställing. Jag är så nervös för hjur han kommer se ut. Han var jätterädd att han skulle se ful ut, men det gör han inte. Dumheter. Han är så söt så.

Nej, nu ska jag försöka få någon mat i mig, sen ska jag hit the books som dem säger i Amerika.
Ha en bra dag :)

Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: Annie

rädd att han ska se ful ut? haha sjysst;) haha det blir väl säkert bara bättre!:D

2008-08-26 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0