Mitt första inlägg.

Hej. Först av allt vill jag välkomna dig till min blogg. Jag hoppas att du gillar den.

Så, lika bra att börja direkt. Idag har jag inte gjort mycket. Jag vaknade runt tio, med min underbara pojkvän liggande bredvid mig. Som vanligt tar han alldeles för mycket plats, så jag fick tillslut väcka honom. Sen blev det frukost, pappa hade köpt nybakta bullar, så det mumsade vi på. Sen bev dte bara en massa tevetittande. Project Runway har ju ett satans maraton, så det blev vi lite intresserade av. Det blev också en del kortspelande. Jag vann (?) Sen, när Jonny åkt hem, blev jag sugen på att träffa Johanna, så hon kommer om bara några få minuter. Jag har bakat sockerkaka, så det blir mys med kaka, te och skvaller.
Nu tittar jag på Gossip Girl, och väntar på Johanna.

Kram så länge. <3

P.S Ni kommer nog märka att några bilder kommer det inte bli frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0