Puss på ryggen!

God morgon! Nu sitter jag här i Jonnys knä o bloggar. han var snäll och lånade ut sin dator till mig :) Därför är han världens bästa pojkvän.  <3
Igår hade vi mys. Tittade på Ondskan. Hm, den filmen får en 6:a. Visst, den var bra men det var lite för mycket blod och bajs.. Sen fick han sin present. Och han sa att han blev glad så jag hoppas han blev det :) Sen fick jag min! Oh va glad jag blev! Sen gick vi och la oss.
Vaknade upp hos Jonny vid halv 8 (!) Fy vad tidigt. Så ville jag inte väcka Jonny, men tillslut blev jag så uttråkad att jag väckte honom vid 9. Sen myste vi lite och kollade tv. Sen blev vi hungriga, då åt vi. Logiskt va? Och nu sitter vi här.
Ni undrar kanske över rubriken? Jo, Jonny pussade mig på ryggen innan när jag skulle skriva rubrik. Enbart hans fel. Nä, nu vill jag mysa lite till, så nu går jag.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad fick du då?;) :D

2008-08-30 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0