Stan med Ellen, mycket kan hända.

Hej du. Idag har det varit såå tufft på träningen. Men fy vad duktig man känner sig efteråt. Lite stolthet. Det är överjaget som talar  ( haha, som psykologin sätter sina spår) Men, sen blev dte en fika med Ellen på stan. Hur trevligt som helst eftersom Ellen dellen är världens bästa, och fika är aldrig fel. Men Ebbas är inte mitt favvofik längre. Jag beställde, en helt vanlig brownie. Vad får jag för kaka? Jo, en kladdkaka med en jävla massa nötter!!!!  Jag gillar nötter, men inte i kakor! Kakor ska vara fina , fulla med socker och ätbara. Min kaka var, ful, full av socker och äcklig. 1 rätt av 3. Så dåligt. Jag ger den kakan IG. Fy.
Men sen gick vi en runda i staden, och tittade på jacka åt mig. Hittade många fina, men får se i morgon när jag åker in med pappa för att handla. Hittade också en mycket fin väska som jag vill ha. Men är man en liten flicka med inte mycket pengar, så får man se. Sen behver jag nya skor. Äsch, jävla skit ekonomi! Men vi får se helt enkelt.

I morgon ska jag till stan med Cajsa, då ska det inhadlas 9 månaders present till min underbara pojkvän. Förslag? Sen blir det väl fika också. Men INTE Ebbas! Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0