Stress!

Hej. Usch, idag blir det en stressfylld dag. Ska först in och träna med Sandra, sen lunch med pappa och sen ska jag ta mig upp till Tycho Brahe skolan och träffa Cajsa. Ska även försöka pussa på min älskling också när jag ändå är där.
Träna ska bli skönt, sen blir det en speeddusch för att hinna med bussen tio i 1, träffa min pappa, LUNCH! och så kanske jag kan få valpögon så han köper en jacka till mig. Hihi, sen blir det stan med Cajsa. Det lär förmodligen bli en fika också. Oh just det! Ska köpa en väska också i dag ju. Oh vilken rolig dag det kommer bli. Och jag hoppas verkligen att min älskling väntar på mig så jag kan pussa honom.

ÄÄÄÄh, nu ska jag titta lite tv, sen får jag skynda till bussen.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0