Stressdagar är roliga.

Hej! Oh vad min stressdag var rolig. Först av allt tränade jag med Sandra. Såå duktiga är vi :) Sen blev det lunch på Grafitti med pappa, sen fick jag min efterlängtade jacka. Och jag visade väskan. Pappa tyckte att den var fin, och inte för dyr, så jag fick den!! Oh så glad jag blev. Sen blev det fika påWaynes, en mycket god kaffe latte. Sen gick jag upp till Tych för att möta Cajsa. Träffade min älskling, så vi stannade och pratade med honom ett litet tag. Sen gick vi till stan. Där köpte jag ett linne och en kofta. Sen tog vi en fika. Jag var fruktansvärt mätt, så Cajsa fick halva min kaka. Men hon spillde på sin vita tröja. :) Sen gick jag och köpte en present till min älskling. Vi firar 9 underbara månader på fredag, så det fick bli en liten sak.
Sen åkte jag hem.
Och nu sitter jag här, tittar på Las vegas, äter tictac och ska måla mina naglar svarta som natten.

XoXo.

Kommentarer
Postat av: cajsa

hoho :D min tröja är ren nu ^^

2008-08-28 @ 16:22:34
URL: http://cajsaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0