23 december, klockan 10.15

När ska det bli jul? Tiden går sjukligt långsamt och jag får snart panik! (Denna långa ganska onödiga väntan på tomten, november och februari är bara utfyllningsmånader, helt onödiga, och ska tas bort).

Märkte att jag blivit en dåklig bloggerska. Inte uppdaterat på 4 dagar, jag har haft annat för mig.

Bio tillexempel men min älskling, såg "Yes man" med Jim Carrey. Faktiskt riktigt bra. Sen massa annat. Middag hos pappa, och var hos familjen Persson igår.
Vi åt god mat, snackade massa och sen blev det viuxenprat, då gick vi barn ( Johanna räknas dock inte längre som barn enligt henne själv, men det är hon jämfört med de andra vuxna) upp för att spela singstar! Småsyskon mot storasyskon vilket innebar att jag och Sara var i ett lag, logiskt nog var Johanna och Emma i ett annat lag. Kan säga en sak, småsyskon regerar! :D Riktigt kul var det. Sen kom Alex och Carl för att hälsa på, massa skoj. Tittade på den här komikern Jeff Dunham.  Han med dockorna. Ni vet den döda terroristen, Achemd. ( I kill you) Oh så kul det var. Igår fick Achmed reda på att han var död. Lite sorgligt. vi hade kul i alla fal, hegång vid halv ett.

Idag ska vi hem till min moster Jessika. Mys. Ska fira lite jul där och ha trevligt.
Halv fem ska vi köra mot Påarp, och klockan är nu 10.26...

Kommentarer
Postat av: Fie <3

Nej, jag måste klaga och säga att du inte är någon bra bloggerska. Uppdatering mer ofta tack! Look at me, varje dag FFS :P

2008-12-23 @ 23:02:31
URL: http://svarthallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0