Amerikanska armén om jag inte misstar mig.

Hej. Var i stan med Viktor och älskling idag. Fick tvinga Viktor att köpa nya skor. han gillade dom., hittade inga fel på dom, men ville inte köpa dom. Han är lite lustig. Gick och fikade sen. Rätt mysigt. Sen kom det in en fullegubbe som tydligen tyckte att vi snacklade skit, och att det var krig i andra länder ( på andra sidan jorden) och att vi skulle gå med i armén. Helt knäpp.

Nu sitter jag hemma hos älskling, Han lagar mat! Gott.

Igår firade vi 13 månader. Mysmys! jag fick vita rosor! Jättefina! :* Nu har jag bara lite tråkigt.

Simon i morgon! Oh yes!  Hur ska ni fira nyår?

Kommentarer
Postat av: Fie <3

fest i välinge, en person jag känner. yay! :D (not) med världens största supare dessutom. hej 10 timmars festande :D

Gott nytt år darling! <3

2008-12-30 @ 18:07:44
URL: http://svarthallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0