Endast tjejer.. och Mats

Vi var bara tjejer på tyngdlyftningen idag. Och Mats givetvis. Blev mer prat än lyftning men det gjorde inte mig nåågot. Såg en film på medicinen om jorden. Och alla epoker som tiden är indelad i. Vem bryr sig om vilken tidsepok dinosarier levde? Den har ett konstigt namn, kan ej uttala det, därför skiver jag det inte heller. Sen hände en sak som för nuläget kommer hållas hemligt. Ni kommer få reda på det, men inte just nu. Sen julshoppade jag helt själv Nu är alla utoms pappas julklapp klar, den fixar Johanna senare. Gött, slutet gott allting gott.

I morgon är jag ledig, så jag ska sova hela dagen. Kanske duscha också. Annars sova!

    Jag idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0