Ett löfte är ett löfte.

Nu kommer det detaljerade inlägget.

Laserdome: Först träffades vi på knutan, sen gick vi till laserdome. Vi var indelade i 3 lag, så vi fick spela två rundor och sen de bästa lagen gick vidare till final. Första rundan kom jag 11/16, inte så bra. Andra rundan var jag Sniper och då vann jag :D YES! vårt lag gick till final och fick därför spela en tredje runda. Vi vann då också, så vi var bäst!
Sen gick vi hem till Ingrid för att äta tacos!  Gott! Hemma hos Ingrid blev det mycket god mat, skratt och väldigt mycket prat. Sen blev det sång och sen hemfärd. Kul var det och jag längtar redan till nästa år.  :D

På torsdag ska jag träffa BÄSTIS! och på fredag ska jag förhoppningsvis träffa min älskling! <3

 Underbara BÄSTIS! <3

Ni betyder allt! <3

  Underbara pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Din bästis!

JA!!! På torsdag! Kan knappt vänta! <3<3

2008-12-15 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0