God morgon.

Hej. Nu sitter jag vid Fies dator och ska snart ge mig av. Hon ska på gulligt scoutläger coh jag ska hem. :) Vi har haft extremt kul.

Detta har jag lärt mig efter ett dygn hemma hos Fie:

* Fie är expert på att krossa glas mot granitskivor.
* Fie låter som en lastbilstuta när hon sover.
* Lussebullar tar lååång tid att baka.
* Kevin ska vinna Idol
* Hennes andra besatthet är The Sims.
* Han som jobbar på pizzerian är trevlig
* Sofie bor i ett tryggt område ( Går man utanför det dör man)
* Att KP är en BRA tidning ( för trettonåriga idioter som inte vet vad de ska göra om en kille ger henne ett suddi)
* Att Frida är en snäll lillasyster om hon börjar på Wiesel.
* Mysack vet exakt när alla grannar kommer hem. ( Den exakta tiden, de kan inte ljuga)
* Det går att muta Frida med lussekatter
* Fies säng är liten
* Hennes grannar är oldies ( inte riktigt oldies, men äldre än hennes föräldrar. Om nu det bara är ett år som skiljer, är dom ändå oldies)
* Bårslövs kollektivtrafik är sämre än Rydebäcks
* Anki och Pytte suger!
* Att Fie har bakben och inte baksida på benen
* Att Anki är en bitch!

Vi har haft grymt kul, och ni sitter Fie och skriker "Pytte" högt och gällt precis som Anki!
Hejdå! <3

 PS. Jag var rädd under hela min vistelse i Bårslöv. Hos mig nästa gång? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0