Helt öde.

Huset är tomt, och jag sitter instängd på mitt rum med datorn. Ska plugga psykologi, äta frukost, åka till skolan för ett möte, sen förhoppningsvis träffa min älskling. Får passa på nu, eftersom han ska lana i helgen. Då kan jag ju passa på att köpa julklappar till honom. Han har ju redan köpt till mig. Änsålänge är bara två julklappar avklarade. Illa. Det är snart jul, och snart kommer även stan och Väla proppas med folk för att alla är som mig. : ute i dålig tid.

Nu ska jag bara också mejla min julklappslista till min mor så hon vet vad jag vill ha. En laptop står högst på listan! Och väldigt fina morgontofflor från Indiska. Har pekat ut dom för Jonny, får väl hoppas på det bästa. 

Nu ska jag plugga. 

C ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0