Hur off får man bli?

Hej. Sitter i skolan nu och blogga. Märkte att jag inte gjort det på ett tag. Hej i alla fall :) Har precis haft medicinprov, gick helt ok och nu väntar jag på Fie.

Idag ska jag träffa min älskling. Jag får sjuka abstinensbesvär när jag inte är med honom. Finns någon medicin mot jag-saknar-min-pojkvän-sjukan? Men idag äntligen! Vi ska sova i pappas lägenhet ( jag har liksom lovat att ta hand om min vovve tillsammans med Anne) Mamma var sjukt misstänksam. Hittad en lapp på bordet i morse. Veronica, ring mig. Kram mamma. Helt yrvaken ringer jag henne i alla fall.
Vi kom fram till detta.
* Blir det ferre dör jag.
* Det är lussevaka ( haha, det hade jag totalglömt!) ( därav mamma tror att jag ska ha ferre)
* Det ska inte bli ferre. Jag och älsklingen min ska mysa!
Så det är lugnt. Puss på mammi!

Nu ska jag längta efter min älskling riktigt mycket och försöka klara av det resterande av dagen. Film på samhällen. Det är soft!

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0