Jag har fått en ny vän.

Jag kallar honom för "Soldaten". Han är tydligen militär. Oj, vad spännande. Han är en vän till Stefan, och gick på skolan innan. Idag blev vi vänner. Kul va? Alltid kul med nya vänner :)

Idag hade vi julavslutning. Det var helt okej. Vi fick våra betyg, fick dock bara ett denna terminen, i psykologi. Jag fick VG. Yes, jag är nöjd!Sen hade vi lunch med prisutdelning. jag fick dock inget pris, men både Max o Frida hade röstat på mig :D Thank you! Max tycker att jag ha skönast stil på skolan och Frida tyckte att jag skulle få julklapp. Snällt. jag tyckte dock att helt fel människa vann i vissa kategorier. Helt fel! Tyvärr..
Seb åkte jag hem, hämtade Gabbes julklapp och in till stan igen. Jag blev superglad för min! Oh lätt att jag har världens bästa bästis! <3 
( På tal om bästa, jag och Fie diskuterade om vem som hade bäst pojkvän, Jonny vann solklart! Bara för att han är världens underbaraste! <3)

Nu väntar jag dock på att Jonny ska logga in på msn! IIIh! saknar honom så sjukt mycket, och i morgon ska jag äntilgen få träffa honom. Om han inte blir sjuk vill säga. Nästan alla hemma hos älskling är sjuka. Bli inte sjuk! :* Love you <3

Jaja, nu väntar ett härligt jullov.
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0