Julpyssel med Törnrosa!

Hej. Sorry för dålig uppdatering. Det blev bara så. :)

Nu är jag i skolan och bloggar. Hatar numera skolans datorer. Hittade tillslut en som funkade. Idag har vi julpyssel, och jag och Fie sprang in till filmvisningen för att se Törnrosa. Mycket mycket bra val. Innan idag gick tvåorna Lucia. Tobbe var en söt Lucia. Knutit fast kronan på huvudet. Gulligt värre.

Nu ska vi pyssla, ska nog göra något fint till min älskling. :*
Saknar honom grymt mycket redan. Träffade honom senast igår.

Igår var det Laserdome och tacos hemma hos Ingrid. Jag vann en runda. Jag är sjukt stolt. Jag massmördade Fie :) Nu börjar jag, ska ge er ett mer dataljerat inlägg senare idag.

C ya

Kommentarer
Postat av: Fie <3

japp, jag väntar på det detaljerade inlägget! :D

2008-12-15 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0