Mitt nyårslöfte!

Är fan att ta tag i mig själv. Jag slösar alldeles för mycket pengar på (rent ut sagt) skit, jag gör alla läxor dagen innan de ska in, och jag gör inget för att visa att jag faktiskt kan ta ansvar.  Så det är dags att ta tag i mitt liv och börja bete mig som den sjuttonåring som jag blir om en månad. Gud hjälpe mig!

Idag har jag avrit på Väla med Fie och shoppat julklappar till min älskling, och BÄSTIS! Gött att ha det avklarat. Nu är det bara tre kvar.. men inga pengar.. haha, detta blir kul! Är hemma hos älskling nu i alla fall och har pluggat lite. Stolt! Han lagar mat så jag har en del tid att bränna. Trots att dörren till hans rum är stängd hör jag ändå reaggymusiken. Hihi..

Nej, nu måste jag göra något vettigt.

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0