Moget mycket testosteron!

Hej. Det har varit en bra dag idag. Provet gick utmärkt och träningen var superkul. Sitter nu hemma hos älskliing :D

Gårdagen var rätt kul. Fie är sjuk och var inte skolan men Linnea och jag hade kul ändå. På tyngdlyftningen ska Mats alltid jämföra allt med snoppen. Typ, dra stången upp till snoppen osv.. man känner rätt utstött.

På träningsläran är Mats alltid lika kul. Vet inte riktigt hur vi kom in på det, men han sa att det lyser ur rumpan om man käkar lysmaskar till middag. Rätt fyndigt :)


Och idag misshandlade Linnea fönsret.  Hon är sjuk..

Har precis ätit. Och nu ska vi pussas! :)Ä

C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh WOW! :D en uppdatering! Jag vet inte HUR många gånger jag varit inne på din blogg men inte hittat något nytt inlägg. hallå? du kan inte göra så när jag är sjuk! jag vill ha uppdateringar, annars är jag ju helt utfrusen, tänk på mig, den ända konversation jag får är när jag kommenterar OC! :( VI SES IMORGON! :D <3

2008-12-09 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0