Om det nu är så viktigt.

Okej, killen i tvåan kom 7a i ju-juitsi ( kan ej stava det). Det är typ samma sport. Så, nu har jag ändrat det!

Anyway, kvällen har varit rätt lugn. Pluggat lite samhälle tills i morgon, snacka lite med älskling och Fie på msn. Varit ute med min vovve.


Jag är kär. Det visste ni förmodligen redan. Jag har haft turen och träffat världens underbaraste kille. Min Jonny! Vi har varit tillsammans ett år och några få dagar. Visst, alla dagar har inte varit en dans på rosor, men det gör inget. Jag älskar honom ändå. Det är något med Jonny som jag inte ser i någon annan. Han har allt. En kille som jag känner mig trygg hos. En som jag vet att jag kan vända mig till om det är något. En som jag alltid kan lita på. Han är mitt ljus i mörkret.
Älskling, jag älskar dig något så otroligt. Du är mitt allt! Kärleken jag känner för dig kan inte beskrivas med ord. Jag älskar dig, dom orden jag kan uttrycka mig i, men det är så mycket mer! Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

ett ord: CHEESE!



har du köpt juilklapp till pappa? puss

2008-12-05 @ 09:44:03
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0