A big piece of pie!

Oh, precis ätit hallon/fläder paj. Gryymt gott. Och nu kollar jag på Ugly Betty. Allvar, det har totalt flippat ut.
Det var bra, typ första säsongen, sen gick dt överstyr, med könsbyten, jobbbyten och jävlig kärlek. Nej. totalt tappat stinget. Men sen har jag fördrivit en del av kvällen att läsa på veckorevyns hemsida. Visste ni att vanilj kan höja sexlusten? Det visste inte jag. man lär sig nya saker varje dag. Sen extremt hysteriskt roligt att läsa pinsamma sexstunder. Och diskuterat bajs med min älskling.
Vad hade du gjort om du hade upptäckt att du hade bajs på ditt ben?

Nu är det DH. Oh, spännande!

See ya, wouldn´t wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0