A very funny day!

Hej! Oj vad dagen har varit rolig. Först curling, trillade dock. 2ggr. En gång på mit lår/knä sen på rumpan, fy vad det gjorde ont. Ajaj, sen ett dumt psykologiförhör. Klarade det dock. Sen som vanligt. Oh träningsläran. Alltid kul, iofs, men idag var det bättre än någonsin. Alla som läser min blogg vet att Fie inte alltid är så smart. Och som jag skrev igår hade jag och Fie en lek igår som gick ut på att beskriva saker, utan att säga ordet. Så skulle ju hon beskriva George W Bush. Det gick ju som det gick. För att komma till det rolig så idag på träningsläran var jag o Fie övertrött och Mats börjar prata om att Kristian liknar George Bush! Hysteriskt roligt.

Sen träffade jag Jonny i typ tio minuter för att säga hej. :*

Och nu ska jag plugga.

Jo just det, igår sa Jonny att man blir lättare sjuk om man sover precis under fönstret ( min säng står precis under fönstret) så jag la mig vid fotändan och sov. Sov ritktigtbra. :) prova!

NU ska jag plugga.
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0