Borde uppsäga all sin vänskap.

Nej, det vill jag verkligen inte, men allt blir så dyrt. Gud! Var i stan med Fie idag och shoppade lite. En tröja till mig själv ( som jag ska har på lördag) och julklappar till Johanna och mamma. Dyrt som fan var det. Jaja, sen åkte vi hem. Ujuuj.. jobbig dag.
Fie var rätt söt idag. Vi hade precis ätit kebab(kyckling för min del) och skulle mot H&M. Hade sagt innan att jag ville kolla på ett par nya stövlar, men det glömde jag så fort vi lämnade KebabHouse.
F: var ska du?
V:Bruksgatan! Vadå då?
F: Men Scorett ligger ju här. Du skulle ju kolla på skor.
V: Vad skulel jag göra utan dig?
F: Ja, förmodligen gå upp på Bruksgatan.
FYNDIGT!   Jag tycker om dig!

En fråga! Kan man få abstinens på en människa?
För jag sakanr min lilla älskling vääldigt mycket!  oh, vill bara ligga och mysa med honom nu! Det är mega långt tills fredag! :(

Kommentarer
Postat av: Fie <3

Hahaha :D jag är så jävla smart ibland asså, säg inte att jag inte har mina stunder ;) haha

2008-11-26 @ 18:56:59
Postat av: johanna

vad ska jag få?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! schyrre säg !

2008-11-27 @ 12:29:13
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0