Det är inte kul att bära bord.

 Måste bara börja säga att min syster ( jag älskar henne dock) är störd. Tack för den underbara kommentaren! :)
I alla fall. Dagen har väl varit okej. Skippade träningen, min hals tar kol på mig. Skulle egentligen stannat hemma, men ska ju till Väla med min älskling för att löpa 1års present. Tvungen att ta mig upp ur sängen. Hade prov i medicin , där av att jag inte bloggade igår. Var helt enkelt tvungen att plugga. Trodde att ag skulle få IG, men när jag väl började skriva känns det som ett VG. Gud vad medicin kan vara roligt. Tio av fjorton frågor, det är rätt bra. :) Har inte hänt så mycket idag, förutom att jag och Fie hjälpte Marcus att bära bord. Hur roligt som helst, ja, eller inte.

Nu sitter jag här, trött och kall och väntar på att älskling ska komma hem från skolan. Vem slutar kvart över 4 en fredag? Människoplågeri. Jaja, men dags att köpa 1års present. Gillas starkt!

C ya!

Kommentarer
Postat av: Gabbe! <3

Bra att det kändes bra på provet :)

Jag tycker du ska ändra desin på sidan igen. Den du har nu är jättefin men man ser knappt vad det står. Hoppas du inte tar illa upp, ville bara säga det + JAG ÄLSKAR DIG BFF!! tihhi <3<3

2008-11-09 @ 00:31:51
Postat av: johanna

YOU KNOW YOU LOVE ME. XOXO, Gossip Girl

2008-11-09 @ 16:42:10
URL: http://johannapannas.webblogg.se/
Postat av: stefan the man och kotte

min blogg e bättre än din och kotten håller med kotten e bra kotten e kotten som gillar kottar men min kotte e bättre än din kotte

2008-11-09 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0