Det var nog bättre på deras tid.

Hej. Idag har varien en konstig dag. Eller kanske inte, jag har bara inte mått bra idag. Började må illa på träningen, och fick gå hem på medicinen. Men frukta ej. Nu mår jag bra. Sitter hemma hos min älskling, för här ska jag sova i natt!

På väg hem idag såg två äldre damer som det heter på fin svenska. De var väldigt upprörda av klottret som så fint prydde ett staket. Oj va de malde på om det där klottret. Ja, det är inte lätt att vara gammal i ett samhälle som detta.

Nu ska jag tvinga min älskling attvi ska se på tv. Måste vila upp sig inför morgondagen!  I morgon bär det av till den danska huvudstaden Köpenhamn för att fira vår 1års dag! <3

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0