Dubbeljuwiiee!

Ja, så utalar Fie w  på engelska! Fy så roligt vi hade!
Jaja, annars har dagen varit bra. Två pass psykologi eftersom mats inte var här. Orka! Jaja, så är det ibland.

Helgen har varit väldigt bra. Lördag hos Jocke. Mucho fun! Söndag, bara mys med min älskling, sen sjunga i Glumslöv. Gick riktigt bra förutom att det stod fel i mina och Louises papper och vi sjöng fel för att jävlarna på "Ung psalm" kan tydlige inte läsa. Stämmning på G! Annars gick det finfint! Sen blev det mackor och choklad, massa gott. Kom hem vid ca halv tio. Da Vincikoden skulle ses.

Jag sitter här med min Sötnöt, och nu ska jag kolla upp tågtider i Danmark!

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0