En ska jag hatar..

är  hål på strumpor! Märkte idag efter träningen att mina rena strumpor jag hade med mig, var sönder. I alla fall den ena, i alla fall nästan. Trodde nästan att jag hade fått en av Fies strumpor! Ett gott skratt spred sig i omklädningsrummet. Alla som känner Fie vet att hon nog inte har ett enda par hela strumpor! Men idag, tills hennes egen förtjusing sms:ar hon mig " Jag har köpt nya strumpor". Bra Fie! Sånt gillar vi!

Och bara för att jag är sprudlande glad idag så ska jag säga er mina kära läsare detta: Jag och min underbara pojkvän firar 1år på lördag! Glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad! <3

Nu blev jag inte glad. En orm uppenbarade sig på min tv:ruta! ÄCKLIGT!

Kommentarer
Postat av: Fie <3

Imorgon ska du få se ett par fullständigt hela strumpor! :D

2008-11-27 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0