Goder afton både herre och fru!

Kollade på Sunes jul innan. Dom sjunger den låten där. Oh vad jag längtar tills det blir jul!

Oh vad jag är trött.  Jag har suttit vid datorn sen typ två och skrivit den dumma engelskanovellen. Och jag är fortfarande inte klar. Men snart så. Har bara lite kvar. Har roat mig med att spela "Sanning eller konsekvens" på msn med Jonny. Otroligt udda frågor. "Vad badar du helst i, bajs eller spya?"  Jonny valde bajs. Han är äcklig. Sen spelade vi " Sten , sax, påse" jag förlorade. -.-

Gårdagen är jag mycket nöjd med. Hämtade ut våra halsband från Lyxxa. Dom är superfina, men dom ska inte bäras förrän om två veckor. Sen hem till han, och träffa hans släkt. Dom var inte så farliga som jag trodde. Fast hans famror såg ut att vara lite av en gangster. Så jag får nog passa mig.


Och nu ska jag hitta på en passande rubrik till novellen så jag kan bli klar med den.
 Och i morgon blir det fullt upp. Öppet hus på skolan klockan 11, sen repning klockan halv 3.
Och nu dricker jag ramlösa.
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0