HD= ett roligt sätt att fördrvia en onsdag.

Hej. Först vill jag bara säga förlåt för dålig uppdatering. Varit lite busy på sista tiden.
 Nu har jag precis varit med BÄSTIS! Always fun! <3 Och jag är bättre än henne på ett spel där man ska ta bort färgade bollar :D HAHAHa!

Igår var jag med älskling. Oh supermys! Vi köpte biljetterna till Köpenheman, så nästa lördag bär det av! Jag är sjukt lycklig! 1 år om mindre än två veckor. Jag har aldrig varit lyckligare! Tack underbara älskling! <3

Idag har jag egentligen varit ledig, men Kicki hade bokat in ett studiebesök på HD. Vi fick lära oss om tidningens historia ( okej, kalla mig nörd, men jag tyckte att det var mäktigt intressant) Sen fick vi spela ett journalistspel. Jag och Fie ägde ut alla! <3 Sen körde Kicki mig hem :D

Nu tittar jag på Vänner, och pratar med världens bästa pojkvän! Ska snart plugga träningslära och svenska.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0