Jag hatar helgdagar!

Hej!
Jag gillar inte helgdagar. Jo, visst man är ledig och så, men om man inte vet att det är en helgdag så blir allt bara bajs. igår skulle jag och söta älskling åka hem till mig efter att vi hade sett en film. The notebook. ja, det är ebn riktig tjejfilm och jag grät. Den var sorglig. Nu vet alla det. Anyway så skulle vi ta bussen hem till mig klockan 1 men det kom ingen buss. Ingen halv 2 heller. Hmm, jag kollar tidtabellen och kommer då ihåg att eftersom det är Alla helgona helgen, så räknas lördagen som en söndag. Bussen slutade gå vid 11. Jaha, det var bara att gå hem till Jonny igen och sova där. Men det gjorde inget eftersom jag älskar att sova med han! Mys! 
Nu har vi ätit frukost och jag ska snart in och duscha :D men först ska jag pussa Jonny. Nu har jag gjort det, så nu ska jag duscha och sen ska jag till kyrkan. Sjung sjung hela dagen lång. Sen ska jag hem till mamma och få presenter. Hon har precis kommit hem från London. Mamma utomlands=presenter!!!!

Jonny utför snusk!
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0