Kottar på hjärnan!

Hej, Dagen har varit mycket bra idag. Började dock dagen med ett hårt fyspass, men det är skönt att komma igång så efter en seg helg. :) Sen hade vi psykologi, helt okej. Sen lunch och sedan engelska. Oh yes. Blev störlyklig eftersom jag fick MVG på mitt läxförhör. Fick ju bara G på mitt förra, så jag är supermegahappy! :D Sen träningsläran. Mats är lika skön som alltid. Sen för att göra mig lite irriterad så var bussen sen. Tur att min nya jacka värmde mig. Jaja, nu är jag hemma och ska börja plugga lite samhälle. Prov i morgon. Det kommer nog gå väldans bra.
Och i morgon ska jag träffa älskling! Ska bli jättekul, för jag har inte träffat honom på megalänge ( typ fredags) så jag har längtat riktigt mycket! :D

Nu ska jag gå och göra ost-och-aprikosmarmeladmackor! Mums!
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0