Måttlig road mamma.

Hej. På bussen hem idag såg jag utanför en två, blivande 3 barns familj. Två små söta pojkar satt i en tvillingvagn med en blå filt på sig. Filten fastnar i hjulen och filten åker ner på marken. Den gravida mamman blänger på sin käresta och tar upp filten. Sedan går hon och ser måttligt road ut. Stackars människa!

Annars har min dag varit väldigt bra. Och vad jag och Fie har skrattat idag. Nej, kanske int mer än vanligt, men på träningsläran går inte att hålla sig. Mats tappar pennan och säger " Där ligger den inte så bra" och vem går runt och säger det resten av dagen? Jo Fie! Småretligt, men så är det. 

Jo, en sak jag glömde skriva i tisdags var Kims sjukt roliga kommentar på samhällen. Vi pratade om raion, och Kicki sa att SR måste sända program på finska och arabiska för att det bor folk med det språket i landet. 
Kims kommentar: Varför kan inte alla bara stanna i sina egna länder?
Förlåt, men den var så klockren! :)

Jaja. nu har jag pluggat samhäll och ska snart plugga medicin. Vill hellre mysa med älskling. Men det får jag i morgon.!!! Happy happy happy!  Jag älskar dig Sötnöt <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0