Monday with my Hunbunbaby!

Hej. Skolan idag var helt ok. Hade tyngdlyftning. Döjobbigt! Men pinsamt att jag tycker att fem kilo är grymt jobbigt och faktiskt vägrade att lägga på mer vikt. Jag förblir klenis! Helt sjukt frustrerande sitter Dum-LInus och säger att han är bättre än mig, och det är han INTE! Dummis! Jaja, som tur är har jag ju min Hunbunbaby som alltid gör mig superglad! Min lilla Fie! Alltid kul med dig.

Nej, men jag har inte mått särskilt bra de senaste dagarna. Känner mig helt nere och har egentligen inte lust med något. Vill ligga kvar i min säng och bara sova bort allt. Med min älskling bredvid mig. That makes me happy!

Nu ska jag hänga tvätt, -.-

C ya.


Jag och bästis! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha :D hunbunbaby, nytt smeknamn ;)

2008-11-17 @ 22:04:17
Postat av: johanna

vill du gå på bio på torsdag eller fredag? twilight? PUSS

2008-11-18 @ 12:49:00
URL: http://johannapannas.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Nu tycker jag det är du som är dålig på att uppdatera!

2008-11-19 @ 17:54:32
Postat av: Din bästis <3

hahahah. Vacker bild! :P

2008-11-21 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0