Mus i fickan?

Hej. Dagen har varit helt okej, det var fys på träningen och det var cpjobbigt. :S Men man känner sig så sjukt bra efteråt. När man är riktigt trött vet man att man gett allt. Fick tillbaka min fallanalys, bra bra. Nöjd. Träningsläran var jättekul som vanligt. Makifra satt med sin mobil och smsade, och Mats säger då
"Har du en mus i fickan eller?" Rätt kul :p Och sen "Lägger du inte ner telefonen äter jag upp den" Mats är lätt den bästa läraren. Annars inget speciellt. Nu ska jag plugga medicin, för jag har prov på fredag. Lika bra att börja nu, för jag vill ju ha tid att träffa min underbara Sötnöt. Och det ska jag i morgon, på onsdag och på fredag. :D Megaglad är ju jag! På fredag ska vi köpa 1års present. Lika bra att göra det nu, eftersom det ska beställas och ha sig. Megabra kommer det att bli i alla fall.
Jaja, nu är det dags för plugghästen att börja plugga. Hejdå!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0