So what?

Hej! Har fått en del klagomål på min nya ( underbara enligt mig) design så jag har bytat. Hoppas ni gillar det.
Anyway, min helg har varit mycket bra än sålänge. Det är ju fortfarande söndag förmiddag.
Fredag: Köpa 1års present. Det var kul och jag älskar min present! Tack älskling! <3
Lördag: Stan med mamma och syster först. Fick en jacka av mamma. Thanks! <3 Sen hem och laga mat, bjöd mormor på middag och jag och Johanna stod för maten. Räkcoctail till förrätt, mycket gott. Orientalisk currysoppa med kräftor och mango till varmrätt och Brown bread and something pudding, ( en engelsk efterrätt) Gott, men inte riktigt min bästa. Sen tittade jag på Material girls, med Hillary och Hayle Duff. Riktig tjejfilm och riktigt bra. :) Sen gick jag o la mig vid halv 11, dötrött, men jag låg och läste i en timme. Min nya bok är sjukt bra. "Mina hemligheter" av Sophie Kinsella. Orginaltitel är "Can you keep a secret" Handlar om Emma som berättar alla sinna innersta hemligheter för en främling på ett flygplan. Hon tror sen att de aldrig kommer träffas igen, men så blir det inte. Riktigt bra!
Söndag: Ska iväg till kyrkan senare, och sen ska jag träffa min älskling! <3

Bara för att alla ska veta. Pinks nya låt, "So what" , to die for. Gryymt bra!

C ya

Kommentarer
Postat av: Cajsa

åh, den boken har jag också läst :D den är super!

2008-11-12 @ 13:47:56
URL: http://cajsaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0