Top of the evening to you.

Hej. Sitter här på syster rum med hennes bärbara och tittar på DH. Och bara så att alla vet, Edies man är mentalt sjuk. :S
Idag har jag haft det bra i skolan. Min dräkt är sjukt stor, men när jag tvättar den, krymper den. Gött. Hade kastteknik på träningen. NIce. Sen vanliga tråkiga lektioner. Kollade min hörsel, har nedsatt hörsel men det är ingen fara. Skönt, men nu kommer jag bli retad av min älskling. Tack för den. Jaja, idag har jag lekt med min älskling. Mys mys. Gick lite på stan först, sen hem til han, äta, kolla lite tv, och sen skynda hem till DH. Jag hann.
Nu sitter jag här med Johanna och kommenterar allt om vad som händer, och äter upp mina Toffifee. Gott gott.
Nu har jag suttit med detta inlägg i snart en timme. Johanna är sjukt störig, men därför älskar jag henne. Nu ska jag sluta.
Cya.
Btw älskling. om du läser, så ska du bara veta att du är bäst! Jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0