Ja, det är gjort nu.

Hej. Idag har varit en helbra dag. Först sprang jag o Johanna in på Nicolaiskolan klockan tio för att kolla på dom små esteterna. Sen sprang vi till Tych för att pussa på Jonny. Eller i alla fall jag. Det  var rätt kul. Vi såg många fina hus. :) Vi träffade även Cajsa och Sabina. Snöbollskrig uppskattas inte! Sen gick jag och Jojjo ner i stan, fikade och shoppade loss. Och och och, nu har jag en söt piercing i örat. Tack för den Johanna! Sen gick jag hem

Nu har jag målat naglarna, ska snart äta lite och faktiskt bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll. Kvällen spenderas hos Jocke. Sen sover Jonny hos mig!  Hmm, dilemat för kvällen är: Klädsel, smink, frisyr.
Ja, jag vet. Förlåt. Jag ska tänka på barnen i Afrika som inte har kläder att välja på, eller något smink eller fint hår.

 
Jaja, nu ska jag laga lite mat och sen ska jag göra ve mig.
Haha, fail! Skulle ladda telefonen, märkte efter ett tag att jag glömt sätta i laddaren i eluttaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0