Utrotningshotade arter!

Ja, det ordet var med på mitt engelskaläxförhör idag. Jag kunde det inte. Vad gör man då? Jo, man tar en bläckpenna och skriver det i handen. Faktiskt, jag fuskar aldrig. Men jag vill så gärna behålla mitt betyg, och detta var ända gången. Lovar att plugga mer nästa gång.

I alla fall. Dagen har varit bra, förutom att Hunbunbaby dissade mig på engelskan. Lite dumt. Jaja, jag sviker henne en annan gång :*

hej och hå. Nu sitter jag här, halft aktiv, pratar med älskling och sofie, och pluggar. Går sådär med pluggandet.
Men fy så stressad jag var igår. Först TL, sen svenska, satt vid datorn till typ kvart i elva. Ojojoj va trött jag var. och sen vaknar man ju klokan 6! Hatar att bo vägg i vägg med köket. -.-

Träffade Jonny en sväng också innan. Han kom på att min halllampa ser ut som en spermie. Moget.. :*

Cya

Kommentarer
Postat av: Sofie

förlåt! :( ska inte svika dig igen <3 (A)

2008-11-20 @ 18:20:30
Postat av: johanna

hur e dt annars tänkt att man ska klara av skolan om man inte fuskar? cheating is the way to go. xoxo

2008-11-21 @ 15:38:37
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0