Vadå privatliv?

Hej. Nu är jag skitförbannad och arg! Mitt rum är mitt rum och ingen får rota i min byrå eller garderob utan tillstånd. Inte ens gå in om inte jag är där. Nej, Anne kom in nu precis och sa att hon hade hittat lite kläder som tillhör henne. En klänning som förmodligen kommit med i flytten, och en tröja och ett linne som blivet förväxlade i tvätten. Jag kollar aldrig min tvätt, bara lägger ner den i lådan. Saknar hon något kan hon fråga. Nej, ingen, det vill säga INGEN går igenom min byrå när jag inte närvarar. Asså, vad hände med privatlivet? Att ha sitt eget space. Nej, jag är bara sjukt ledsen nu. Ska bli skönt att komma hem till mamma på tisdag. Där får jag vara ifred. Sjukt irriterad bara.
Nej, ringde mamma precis, åker hem till henne i morgon. Jag vill inte vara hos pappa nu.

Kommentarer
Postat av: johanna

du är bäst =) hoppas du skällde på henne ! ses ikväll :D JAG ÄLSKAR DIG

2008-11-03 @ 15:14:15
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0