Vilken dag!

Ojoj! Gårdagen var jättebra. <3

Vi åkte till Helsinghör redan tjugo i två. Var framme i Köpenhman strax efter 3. Vi gick till Tivoli och kollade runt. Jonny klöpte brända mandlar. Dom är dock godast varma. Vi gick och kollade på allt som fanns. Det var jättefint. Dock regnade det, men det stoppade inte oss från att ha roligt. Vi kurade ihop oss under mitt fina lila paraply. Vi hittad een affär där man gjorde sin egen nalla. Eller, man valde ut vilken nalle man ville ha, sen gick man till en tjej som stoppade upp den. men lätt var det inte. Man skulle trycka på en jävla massa knappar, sen skulle man springa runt en pelare 2 gånger, sen skulle man ta ett hjärta gnugga det över huvudet, under benen. Galet! Allas krattande åt mig. Speciellt Jonny. Tack för den älskling. Jaja, jag fick min isbjörn tillslut. Tack<3 Sen köpte Jonny lite fler brända manldar. han gillar nog det. Sen köpte jag popcorn som smakade råttkiss. Blä. Men dagen var sjukt lyckad. Tack älskling!! <3 Sen åkte vi hem. Kollade på Sex and the City, halv i alla fall. Sen mös vi! Tack för gårdagen min älskling! Jag älskar dig! :*

Och tack Frida för att duringde och sa grattis när ingen annan gjorde det! Jo, tack Fie! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0