Anything goes.

Hej! Jonny var en underbar pojkvän och fixade min blogg i fredags. Hallelulja! Så nu ska allt funka som vanligt.

Fredags var mysig med en dålig komedi och choklad. Somnade tidigt eftersom vi skulle till det efterlängtade Ullared! jag som aldrig varit där tyckte ju att det skulle bli en helt fantastisk upplevelse. Det var det också. Dock stod vi i kö en timme innan vi kunde komma in i själva butiken, och jag var otålig som ett litet barn. Sen blev det shopping! Det blev en väska, en t-shirt, en kofta och mössa och tillhörande vantar! Flott.
 På vägen hem stannade vi och åt på en mysig resturang "Laxhuset". Jättegott. Sen var det att komma hem och göra ve sig för kvällens äventyr. Teater med mormor och syster. Anything goes. Trevligt. Tråkigt nog förstod jag inte riktigt vad teatern handlade om. Kom också på att jag borde läsa in mig i föreställningen innan jag ser den.

Idag var det att ta sig till Glumslöv för att sjunga på gudstjänsten. Vi var en man (kvinna) kort med det gick bra ändå. Och nu är jag supertrött och ska sätta mig framför tv:en med min chipspåse som JOnny köpte till mig igår. (Han göder nog mig) Och sen kommer ju han hit! Toppensöndag!

I morgon far min syster till Miriam ( där hon nu bor) och sen blir det Norge. Ha det bäst syrran! :*

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0