En förkylinig har invaderat mitt revir!

Ha. Kom på nu att om man ska kalla något för "revir" ska man ju ha kissat på det först. Jag har inte kissat mig i näsan, men en förkylning har det blivit. Jonny har smittat ner mig totalt och näsan bara rinner. Jag nyser och snörvlar och jag är täppt. Usch fy och allt det där. Ont i näsan har jag också. Damp!

Nu måste jag faktiskt börja plugga. Provet i morgon skrivs icke av sig själv. Men, jag har faktiskt koll på det mesta. Heja mig! Men, efter maten ska jag stänga datorn, ( tven kan faktiskt vara på, klara icke av att plugga i fullstänig tystand) och börja plugga. Av 24 frågor har jag i alla fall lätt koll på kanske 17 eller 18. Det är bra för att vara mig.
Men, det är faktist världens bästa Vänner-avsnitt så det måste jag ju se.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0