God tidig morgon.

Hej. En trött liten Veronica sitter här och ska försöka blogga. Megatrött, vaknade halv 8 på grund av läskig mardröm. Varför alltid dessa mardrömmar? Anyway..

I fredags var jag hos mormor och käkade middag. Gott, men eftersom min matlust inte riktigt kommit tillbaka åt jag inte mycket.
Igår var jag på Kullaberg med alla söta konfirmander. De fick klättra och vi ledare fick titta på. Måttligt roligt. Speciellt om man har gått ända ner till havet, för att sen gå upp dirr igen för att någon  ( det vill säga Ingrid) glömt utrustningen. Inte sådär jättekul. Men som belöning fick vi Krabelurer. Det är supergott. Typ sockerkakssmet som mansteker. Massa gott. Och jag har bästemt mig för att bli Krabelurbagare. Jag är redan mästare ( faktiskt, jag är grym) på att baka sockerkaka. Hur svårt kan det va att steka smeten? Sen fick jag skynda mig hem, byta om och sedan ta bussen till min moster. Åt där. Sen skulle jag träffa Jonny halv 8 för att spela lite biljard. Jag har aldrig varit särskilt bra på det, men igår hade jag ett jävla flyt. Vann en runda ( kan bero på att Jonny satte 8:an för tidigt, men det spelar ingen roll. jag vann!) Sen vann han två gånger. Men, en runda hade båda bara 8:an kvar. Jag är fett grym! Spela snart igen älskling? Sen blev det en liten runda på stan. Mysigt.
Idag ska jag till kyrkan, repa och sen är det gudstjänst och "Bara vara". Ska bli kul.
Jag i Berlin dock. Har ingen bra bild på Ellendellen. :)   Nu ska jag äta Ballerinakex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0