Godmorgon!

Jag har nackspärr! Sovit extremt dåligt på grund av mardrömmar och så vaknar man upp med nackspärr. Ibland är livet underbart -.-

Gårdagen bev inte alls som jag ville. Skulle egentligen varit med Jonny, men han kunde inte så vi bestämde i dag i stället. Men han kan förmodligen inte i dag heller. Skolan tar alltför mycket av fritiden tycker jag.  Jag känner mig superpatetisk, men när Jonny sa igår att han förmodligen inte kunde träffas, slängde jag mobilen i sängen ( med all kraft jag kan åstakomma) och började gråta. Kanske inte just av att vi inte kunde träffas, utan för att dagen varit ganska misslyckad redan. Jag hade ju behövt min söta pojkvän nu. Någon som man alltid har superkul med. Någon som får mig att må bra. Jävla skit.

Och när jag vaknade innan var jag fortfarande lika ledsen och irriterad. Har verkligen ingen lust att åka in till skolan för att ha idrott senare. Vill ligga hemma i min säng, gråta jättemycket och äta massa glass. Det vill jag göra.

 Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0