Halloween around the corner.

Helgen är över = jobbet är över. Jag är sjukt glad över att slippa jobba nu. Snart väntar 2000 på kontot. Alltid nice.
Jonny sov här igår, massor av mys. Film, med läsk och massa andra onyttigheter. Mysigt var det i alla fall. Hade kul i morse också. Dom som känner Jonny vet att hans fantasi är helt utflippad. Vi hade en datakille här idag, (Annes dator är lite lustig av sig) värsta datanörden. Ganska tjock, glasögn och pratade i telefon hela tiden. Jonny fantiserar ihop en liten historia om den här killen. Han är tydligen fotomodell, och en lurendrejare. Han kan inget om datorer, utan frågar hela tiden min pappa om han vet var processorn sitter. Och massor därtill. Man har aldrig tråkigt med Jonny. Sötnöt! Kom och tänka på nu när Viktor och Jonny fantiserade ihop en liten histora om hur de astar ut Jocke genom fönstret och han simmar upp. Galet, deras humor är oslagbar!

Idag har jag varit i stan med syster. Blev massa shopping, för hennes del. Hittade själv ingenting. Har försökt hitta en väst, en tjock som man har under hösten, men alla finns typ bara i päls, och det är mot mina principer att använda päls. Så är det. Man jag ska hitta en! Sen blev det fika på Ebba´s. Gött gött! Johanna åker till Dubbe över Halloween. Kul för henne. Köpte värsta sakerna till sina kostymer hon ska ha. Riktigt kul att se alla lösögonfransar, glitterstenar och pom-poms. Jag själv älskar Halloween. Älskar allt med spöken, kostymer och godis. Men ingen vill ju gå "Bus eller godis" med mig. Och ingen vill klä ut sig och busa. Jag ska tvinga Jonny att klä ut sig med mig :D 
Jag ska ordna en Halloween fest, och om man inte är utklädd till oigenkännlighet får man inte komma in. Själv ska jag nog vara Hulken. Han är cool, han är grön. Perfa! Tanken av att måla mig helt grön är rätt rolig. Med vitb tröja och lila byxor. Hmm, Hulken ska nog bli min grej. I morgon blir det kanske spa-kväll med Gabbe, och på onsdag är det 11 månader med min Sötnöt! <3 Säg grattis! :P Nu ska jag kolla tv och sen äta. Sen sticker jag och sis till Rydebäck och sover där :) 
Yjo! 


Kommentarer
Postat av: cajsa

speaking of halloween ;)

jag och några andra ska ha stor halloween fest på torsdag med utklädningskrav ;)

vill du komma? hör av dig :D

2008-10-27 @ 23:04:25
URL: http://cajsaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0