Hon är ju min (blogg)idol!

Det är sant! Det är hemskt och det är sant. Som många av er redan vet är jag sjukligt beroende av Blondinbellas blogg. Hon är mion stora bloggidol ( haha, släng dig dig i väggen Ebba von Sydow) och nu ska hon sluta blogga. När jag för bara en liten stund sendan fick reda på det otroligt tragiska som hänt var jag tvungen att kolla aftonbladets hemsida. Jag har lärt mig att inte lite det minsta på det dom skriver, men jag skyndade in på Blondinbellas blogg och fick samma besked. Hon lägger av. I alla fall för nu. Det kan jag förstå, men hallå!? Min idol. Så hemskt.


Seriöst Veronica. Skärp dig! Du har suttit här och bölat över en blonderad brud som skriver om sitt vardagsliv. Hur hopplös får man bli? För det första tycker du att hon verkar vara en överklasssnobb som alla ska tycka synd om när hon bryter en nagel. För det andra så är det rätt lamt att bla över någon som du "känner" via din dator. Nej, nu går du ut och träffar riktiga människor! Ta tag i ditt liv!

Kommentarer
Postat av: cajs

NOOOO! den bloggen är ju bäst!

2008-10-12 @ 13:40:26
URL: http://cajsaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0