I´m a playboy bunny :)

Hej! Idag firar jag och min älskling 11 månader, grattis till oss. Jag älskar dig Sötnöt! <3
Idag har vi varit extremt aktiva må jag säga. Först in till stan för att köpa maskerad kostymer till i morgon, jag ska vara playboy kanin. NI kan ju gissa vem som kom med det förslaget. Och Jonny ska vara pirat. Kul kombination! :D Men annars har vi bara sprungit på stan och sen ätit kräftor. ( Jag vet, vem äter kräftor i oktober? VI :D För det är gott och så är det! ) Sen åkte vi hem till pappa och Jonny ska sova här!

Igår blev det kväll med Gäääbz! Så kul! Det blev ingen spa, det blev Disney"maraton" i stället! Peter Pan, Herkules och Robin Hood. Göttans! Älskar verkligen disney!  Skulle sett Pocahontas också, men när Peter Pan var slut var klockan redan 3, dags att sova! Hade verkligen superkul med dig hjärtat! You know you love me. XoXo, Veronica Arvidssson.

*Tittar mot Jonny*
Han ser ensam ut, nu ska han få en puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0