(jag är sämst på rubriker)


Märks det att jag har supertråkigt? Troligtvis.. 
Som bilden visar är jag mentalt sjuk.  Men så blir det ibland när man sitter upp över öronen med läxor. Jag orkar faktiskt inte göra medicinläxan. Jaha, IG.. Känns tungt.

Okej, nu har jag suttit i flera minuter och fortfarande inte kommit på en bra rubrik. Sämst på rubriker det är jag.

Och en massa läxor har jag! Varför ska man ha läxor? Varför kan man inte ha läxorna på lektionerna? Alltså, den som kom på läxor borde skjutas! Läxor förstör ju bara ens planer. (Veronica, du borde kanske gå på EA-tiden du har måndagar och tisdagar för att inte ha så mycket läxor?) Fine..  jag stannar på EA-tiden i morgon! 

Jaja, nu har jag bloggat färdigt för idag! Ha en superbra kväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0