Känna-sig-duktig-dag

Hej. Idag har jag känt mig duktig. Jag gjorde mitt allra toppbästa på träningen, jag blev klar med engelskan, jag var någorlunda aktiv på psykologin och träningsläran. Och jag stannade kvar efter skolan för att få koll på psykologin eftersom vi ska skriva en fallanalys på en halvtimme. Det kommer bli svårt, men så är det.
Dock, trots all denna känna-sig-duktig, så fick jag bara G på engelskläxförhöret. Sämsta någonsin!!  Var tre poäng från VG. Usch, känner mig så kass..

Tack Fie för ditt medlidande angående Blondinbellas upphör! Känner starkt behov av tröst!

Äntligen har min matlust kommit tillbaka. Nu ska det ätas mer än aldrig förr!


 "Strävan tillbaka har bara börjat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0