kcal? KJ?

Ja, vad är det? Det är min läxa tills i morgon. Borde nog kolla upp det. I alla fall så var det mycket roligt idag med Fie. Stan först med supermysig fika på Alexandras och sen hem till henne. Kollade igenom gamla skolkataloger! Fy vad mycket man har förändrats. Ojoj.. hinner knappt med. Nu är jag här i alla fall och ska alldeles strax göra min träningsläraläxa. Långt ord men så är det. Kan nog fråga min söta pojkvän. Han brukar veta saker jag inte vet. ""Alla pluggisar som inte pluggar är våltäksmän. Gäller hela dagen mellan 08.00 till 00.00 XD"" Det får man höra från sina så kallade vänner när de får reda på att man faktiskt pluggar. Tack för sen Sebastian! Nej, nu måste jag plugga!

Kommentarer
Postat av: johanna

det är ju kalorier och kilojol och energi o sånt. lär ni er ingenting i skuuuulan nu för tiden. man blir ju mörkrädd.

2008-10-02 @ 17:04:03
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0